מגזין תשובה

איך תשבץ מפתח את המחשבה ?

אחת השאלות הרבות שאנשים שואלים את עצמם זה איך תשבץ או תשחץ מפתח את המחשבה.

ללא ספק פתירת תשבצים ותשחצים עוזרת לנו להתנתקות ולהתעסקות לא טכנולוגית במהלך היום יום שלנו.

תוכן עניינים

שמירה על מוח צעיר בפתירת תשחצים

פתירת תשובות של תשחצים ותשבצים מאמצת את המוח שלנו לחשוב, לנסות להבין מה ההשלמה, לחזור אחורה בזכרונות שלנו לעבר, לשיעורים שלמדנו בכיתה ולפתרונות שעדינו בעבר.

על פי מספר מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות פתרת תשבצים ותשחצים עשויה לשפר את המוח ולגרום לו לחשוב כמו מוח צעיר, לכן אם אתם רוצים לתת אימון טוב למוח שלכם, ישיבה מול תשבץ או תשחץ יכולה להיות פתרון מעולה וזול.

התנתקות מטכנולוגיה

כבר מזמן שהטכנולוגיה פרצה לעולם שלנו ושולטת עלינו בזמן שאתם קוראים את השורות האלה, מכשירים דיגטליים, אתרים, חדשות צהובות ועוד הפכו לשגרת היום יום שלנו, המוח שלנו עובר מהלך של ניתוק ברגעים אלו ולמעשה לא עובד כמעט, לא תמיד מדובר בתופעה שלילית שכן ברגעים שאנחנו בסטרס לפעמים זה יכול לעזור.

יחד עם זאת להעסיק את המוח שלנו בצורה של "עבודה" של למצוא פתרונות יכולה לעזור לנו בחיים האישיים שלנו במגוון תחומים ברמת העבודה וגם ברמה הזוגית והחברתית.

איך נמצא זמן לפתור את התשבצים ??

בשגרת היום יום שלנו זה לא פשוט למצוא זמן לפעולות שנחשבות "לגוזלות זמן", במהלך סופי שבוע יש לרוב האנשים מספיק זמן פנוי, כמו כן בחופשות זוגיות זה יכול להיות זמן אידאלי, אנחנו ממליצים לכם לקחת חופשה במלון זוגי ביעד לא רחוק ותוך כדי לשלב פתרון של תשחצים או תשבצים, אתם תופתעו לגלות כמה זה יעשיר את החופשה שלכם.

למשל סיני יכולה להיות יעד מעולה וגם דובאי שנחשבת ליעד עולה בתיירות הישראלית, יש מגוון רחב של מלונות מומלצים בדובאי לזוגות שאתם יכולים לשלב איתם נופש עם העשרה של המוח שלכם.

שורה תחתונה

פתירת תשבצים ותשחצים עוזרת רבות לשיפור היכולות הקוגנטיבית שלכם, ככל שתאמצו את המוח יותר ב"קושיות" סביר להניח שהוא יעזור לכם לפתור דברים אחרים, קחו לעצמכם ברייק, תשקיעו חצי שעה בשבוע במוח שלכם ולאט לאט תגלו איך אתם נהיים חדים יותר ואם שאלתם את עצמכם איך תשבץ מפתח את המחשבה – מקווים שענינו על השאלה 🙂

4.8/5 - 6 votes

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button