פתרונות לתשבצים ותשחצים !

מוזיאון בצרפת תשחץ

איזה יופי, קיבלתם מוזיאון בצרפת בתשחץ שלכם ואתה לא יודע מה התשובה? למעשה לתשובה זו יכולה להיות כמה אופציות, שימו לב אם זה 2 מילים או מילה אחת.

להלן האופציות האפשריות:

תוכן עניינים

מוזיאון בצרפת 4 אותיות:

לובר, הצבא,

מויזאון בצרפת 5 אותיות

גרוון, קלוני, רודן

מוזיאון בצרפת בכמה מילים

לואי טיון, קרן לואי ויטון, קה בראנלי,

שימו לב שאתם פותרים את התשחץ תמיד שיש השלמה לביטוי דרך ביטויים שונים, בנוסף לכך לפעמים ההגהה של מילים בצרפתית עשויה להשתנות מכותב תשחץ אחד למשנהו, על כן מומלץ מאוד לשים לב לדקדוק וגם לסגור שלא בטוח שטעיתם בתשובה, אלא יכול להיות שטעיתם רק בניקוד, או באות מסוימת.

האם יכולות להיות תשובות מעבר למה שרשמתם?

בצרפת יש עוד הרבה מוזיאונים מיוחדים שמושפעים ממגוון רחב של תרבויות בעולם, לא שכיח אך הרבה פעמים משלבים מוזיאונים נוספים באותם תשחצים, כמו מוזיאון בברצלונה, תשובה פופלרית על היבט זה היא מוזיאן דאלי ברצלונה ולפעמים גם משלבים למשפט זה את פארק גואל

מה המוזיאון הכי פופלרי בצרפת?

המוזיאון הפופולרי ביותר בצרפת הוא מוזיאון הלובר, שנמצא בפריז. זהו אחד המוזיאונים הגדולים והמתויירים ביותר בעולם, המושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה. מוזיאון הלובר נבנה במקור כמבצר במאה ה-12, ולאחר מכן הוסב לארמון לפני שהפך למוזיאון בשנת 1793.

כיום, המוזיאון מכיל אוסף נרחב של אמנות וחפצים מכל רחבי העולם, כולל הציור המפורסם של המונה ליזה מאת ליאונרדו דה וינצ'י, פסל הניצחון המכונף של סמוטרקה, ופסל ונוס דה מילו.

המוזיאון ידוע גם באוסף המרשים של עתיקות מצריות, כולל אבן הרוזטה, שמילאה תפקיד מרכזי בפענוח כתבי חרטומים. בנוסף, מוזיאון הלובר כולל אוסף עצום של ציורים, פסלים ואומנויות דקורטיביות מתקופות שונות של ההיסטוריה האירופית.

המבקרים יכולים לבלות שעות בחקר האוספים העצומים של המוזיאון, ויש מספר סיורים מודרכים זמינים כדי לעזור להם להפיק את המרב מביקורם. מוזיאון הלובר כולל גם תערוכות זמניות רבות במהלך השנה, מה שהופך אותו ליעד חובה לכל מי שמתעניין באמנות ובהיסטוריה.

מקווים שעזרנו לכם בשאלה על פתרוץ תשחץ של מוזיאון בפריז, מוזמנים ליצור איתו קשר או להגיב על מנת לתקן במידה והתשובה לא נכונה, או במידה והצלחתם למצוא תשובה נכונה שלא קיימת במאגר שלנו. מאחלים לכם חווית פתירה מהנה, צוות אתר תשובה – המומחים לתשחצים!

5/5 - 2 votes

כתבות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button